Wednesday, September 8, 2010

ku mengharapkan ramadhan masih utk aku pda msa hadapan

assalamualaikum..hurmmm..berkedip mataku apabila bangun dari sahur,tersedar ku dari lamunan,,bahawa ini adalah hari terakhir aku berada di dalam bulan ramadhan yang barakah ini..sedih hati aku utk meninggalkan ibadah yang telah diwajibkan,,walaupun,,aku seorang mnusia yang sering melakukan kesilapan,,aku hanya manusia biasa yag telah diciptakan dari titisan air mani yang tidak mmpunyai ap2 nilai,,lntas mnjadi segumpal darah,,yang hanya tidak mmbwa ap2 makna..lalu mnjadi seketul tulang,mnjadi segumpal daging akhirnya,,hidup lah aku sebagai makhluk yg diciptakan oleh Allah sebagai seorang manusia@khalifah di atas muka bumi ini..heee..hurmm..aku mengharapkan ramadhan kali ini penuh mkna berbnding ramadhan yang lalu,,da,,alhamdullilah,,aku telah mengecapi erti makna yang perlu aku dapat,,aku bgn bersahur utk kali terakhirnya,,aku bgn dengan merasakn,,,there will be no more next year of ramadhan,,arghhh,,sedihhhh,,huhuhuh,,aku tabahkan diri juga,,yea!!!!heee..setelah selesai aku bersahaur,,aku mnnungu detik untuk bersolat,,entah mngapa,,hari terkhir ramadhan,,aku tidak tidur sesudah aku bersahur..hurmmm..kepeliksan,,hahah..xpa,,aku bersolat,,lalu,,aku berbaring,,bergolek,,meniariap,,atas katil ku sambil melihat syiling dia ats,,hurmm,,,cpat sgguh msa ,,berlalu..akhiruzzaman,.,,,hhuuh,,tba3,,aku tertidur dgn lenanya.seperti seorang bayi yang berada dia dalam kandungan seorang ibu yang sarat mengandung..uuuuuhhh,,,sejuk sungguh..hhahaha..dgn cepatnya..aku bgn,,hahah,,mndi,,,aduhhhhh..sjuk lggg..hahah..aku trun bwh dengan cepatnya,,bertnya kapada mama ku,,ma!!!heheh..abah g mne ek??/arep nk ikot abh...mama aku mnjawab???hah??nk ikot abh???g keje????uishh33..xbley33,,hahah,,aku mlu tersimpul3,,haha..ingat rya da laaaaa,,hahah,,,haaa,,lpas tu kn,,aku  melihat keadaan sekeliling,,,aku melihat koleksi2,,souvenier mama dan abahku,,,,aku mngtakan,,ish xbley jadi neyy,,asik,,habukn gtu..aku,,dgn cepatt,,bt tqok laaaa..haha..berssih sna,,bersih stu..hah,,qajen jgak aku niee..tp,,kdg3
 ja laaa..hahah..jgn mara..lepas tu,,da siap semua tu,,haha,,aku duduk kepenatan..haha..uishh,,membayagkan kesedapan kelazatan makanan yg akn aku bedal esk..hahah..aku agak kuat makan,,bkn agak,,tp,mmg kuat kowtt..hahah..ahhhhh,,tdak sabaq!!!hahah..tp,,ku harungi jua hari3 terakhri ramadha ini dgn kegembiraan di hati..hhehe..selamat hari rya kepda sesiapa yang mengenali diri aku,,sjak aku ad dlm perut mama aku lg norhh..aku mntak maap,,aku mntak ampun,,aku mntak eredhaa,,aku hnya mnusia biasa,,aku,,bkn siapa3..aku akhirri blog aku nie dgn serangkap pujangga la kowt,,tiba3,,mai dlm otak aku ney..haha..LANGIT TIDAK SELALU CERAH,,ROS TIDAK SELALU KEMBANG,,AWAN TIDAK  SELALU MENDUNG,,TTPI,,MNUSIA SELALU MELAKUKAN KESILAPAN..HEEE..MNTAK AMPUN YEWWW,,SELAMAT HARI RAYA...

No comments:

Post a Comment