Thursday, September 30, 2010

hari - hari mndatang selepas raya..huhuhuhuh

perghhh!!!!tbaek pnya!!! hari3 lpas rya..hahah..aku pown xtaw knp...ad yg best gler!!!!!!!ad yg ok2 jek,,ad yg hampeh toi..hahah..almaklum la,,lepas raya la ktakan,,hehehe,,semangat rya tu kn ad g..hahha..org tua3 ckp,,semangat tu maw ad..hahaha..haaaa,,time frst dayyy buka skolah tu,,best nk mpos!!!hahah..knp laaa xsyoknya,,jumpa kwn laaaaa ktakan,,heee,,dua mnggu xjmpa member2 kn..huhuhu..jd beruk blik aaa..hahah..kawanku keluarga ku..hahah..pastu,,aku jalani hidup aku cm besa jeee..hahah,,act,,aku xdak bnda ap nk cta niee..hahaha..tp,, smgat nk update blog,,aku pkat tulis jaaaaaa,,hhaha,,haaaaa,,,aku tngat date 24/9/2010 aaaa..hahahah..tarikh tu aku xbley cta lbh3..hahaha..tp,,that was my frst time..hahaha..what a mmry..hahah..xpa3 ubah topik naaa..hahaha..aku nie bwu abs test ja nie sbnaqnya nie..huhuhuhuh..dok nnga lg nieee..huhuhuh...aku start test ari selasa aritu tu haaa..tp,,yg xbestnya test kali nie kn...aku dicop BERCAKAP DALAM PEPERIKSAAN..patutka??/xptut sngguh..huhuhu..kasihan sama NAWFAL AKRAM MORAZUKI TU HAAA..Hhahahaha..dea tny mening ja kowttt..tba3,,cikgu mai dri blkng,,tlis ats ketas..huhuh..nk bt cena lg..renyih ja laaaa..huhuh..tu la pngajarannya ,,kalu time exam kna jd kayu..xbley sembang ooo..xbaek utk ksihatan..haha..soalan plak,,ceit,,,amek mna pownnn aku xtaw..tp..setiap kali aku dapa soalan kn,,frst thng yg aku bt,,adalah SENYUM..hhahaha..aku pown xtawu knp..hahaha..gembra kowt dpat gk soalan..hahah..xpa ah,,cena pownnn,,da jawb da kn..hahah..lpas satu satu..byk sgguh exam kt skola..adoyaiiii..aku xtaw nk kta pa..snyuuuuuum ja la.aaa..snyum tu kn sedekah..heheh...so,,thats all kowt..xdk ap sgt mmgu frst bkak skola nie haaaa,,heeee,,jga diri,,hiasi peribadi yew...hahha

No comments:

Post a Comment